Idag!

har jag varit fett duktig! :)
har packat ihop hela min garderob o kastat/sorterat kläderna *o alla som känner mej vet att jag har... MKT kläder* de enda ja lämnade framme va saker som ja kmr kma att behöva de närmsta 2 veckoerna efter som ja flyttar snart :DDDDDD

ni ska se mitt nya rum... okej rummet skiter jag igentligen i men GARDEROBEN... *ÅHOOOORGASM!* stor stor stor med spegel överhela den går från ena väggen till den andra *-* awsomeee!!<333

nu ska ja vara lite ärlig o berätta lite om mej själv.. jag e en så kallad "hater" o har blivigt kallad de mesta mellan "djävulens avkomma, bitch, diva etc".... o de stämmer nog... på ett ytligt plan. ja kan vara snäll som fan.. ibland.
så nu till något som stör mej...

visst ja älskar mina få små söta läsare MEN alla som skriver "neediet" å snälla kolla in min blogg... HAHA näe skulle inte tro de. får ja en kommentar som typ "sticker ut" kanske.

O nu så tycker jag att ni ska lyssna på en av mina favorit låtar atm :3


mysig.

aja i morrn ska ja fixa här hemma glida på stan med älsk o hans kompis. de ska bli trevligt.
bjuder nog på nån hysterisk bild då.
tills vidare får ni denna:


bild på mej (UTAN SMINK) bam bam baaaam... O.O'

PÖSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0