TILLBAX TILL ROSA!?

atm har jag rosa o orangt hår vilket ja älskar men dock... dock vill ja nog gå tillbax till rosa (bara rosa)
efter som jag går sista året på gymnasiet och har en ganska begränsad inkomst pga att jag inte jobbar så kännsde lite dumt att kasta mellan 300-400 kr på hårfärg i månaden. -.-'
men men saknar de rosa de blirmkt snyggare oxå när de håller på att tvättas ut... de blir lixom lite babyrosa medans de oranga blir... tja låt oss säga .. gräsligt! så rosa it is :)

dock har de kommit förslag på att jag ska färga tillbax till rött eller svart... till o med min naturliga hårfärg.. VILKET INTE KOMMER HÄNDA!

 

hmm ... svårt svårt.. saken e dock att de e typ näst intill omöjligt att bli av med de röda prigmenten om vi säger att jag skulle färga rött o sen vilja ha tillbax mitt rosa.. ja menar man måste vara blond innan man färgar med "konstiga" färger de ser... "fail" ut annars.

hjälp mej?

 


bara rosa! <3 (tagen slutet på 09)


svart "typ" -.- ... (tagen typ 08-09)


rött... ps:ad fast i ljuset hade ja den färgen.. -.-' (tagen 07-08)


helt svart. (tagen 09) e-naw bild på mej o älsk... *.*

Tyck till! O garva inte åt bilderna DOM E GMLA!

PÖSS<3


Kommentarer
Postat av: soraia

Ska du säga Michelle!? DU är söt! :D



Wow, kommer inte ihåg ditt röda hår men det är verkligen fierce!! :O

Men jag gillar dig med ditt rosa hår, speciellt när du har fina lockar eller rosett.



Toodles! <3

2010-04-14 @ 21:36:13
URL: http://twistedtail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0