STUDENTSSSSKIIIVAN!

skivan som min klass ska ha e på Blue Moon Bar @ stureplan .... yeeeey.. -.-'

aja temat e "ja önskar jag vore" o sedan skivans tema blev spikat så har jag sagt att jag ska vara LADY GAGA
inte för att jag vill vara henne o att jag e en wanna B uatn simplare skäl. ja behöver inte köpa kostym utan har allt jag behöver hemma...

plus att jag e bäst på att göra  hår rosetten (Y)

men så fick ja frågan av en tös i klassen på facebook om ja skulle vara henne eller inte... weeeeeell

för att göra de lättare för alla så: JAAAAA DE SKA JA, O ALLA VET ATT MIN KOSTYM KOMMER ÄGA!

blir bara lite irri att man ska behöva ta samma snack om o om igen. ITS ON THE BLOGISH NOW
-öu snäpp!


PÖSS<3

(random bild på mej) E-naw<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0